Tuesday

åkte kl 8 till skolan, kom hem kl 16 o fortsatte plugga en stund till. Nu har jag plockat lite här hemma lagat + ätit lasagne och kollar på idol en sväng nu.. Sen måste jag åka o handla lite.. Min grupp i skolan kommer hit i morgon o pluggar o kaffefiltren är slut... INTE OKEJ!!! så det får jag åka o köpa..

Det är ganska mycket nu som ni ser :/ men det är helt okej.. Idag var det en dag utan självförsvar i skolan. Bara teori.. ganska skönt men nu är man jävligt taggad för att köra i morgon igen :)

Hmm räkningarna skulle jag ju betala med ja.... får göra det i morgon..

Nu ska jag köra igång diskmaskinen för nu är det reklam...

Over and out


Kommentarer
Postat av: zandra

de som ja och du prata om inne på EM=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback