veckans sista o tråkigaste dag

Sitter i min soffa... Det känns som om jag har suttit i den heela helgen... förkyld o dann är jag... hostar o har mig..

I fredags var  vi i vilket fall hos carl o annsofi. Vi fick tacopaj och drack lite vin. Mycket trevlig kväll trots att jag inte var helt frisk.
I lördags var jag sugen på en sväng på stan o orkade en timma ungefär innan jag traskade hem igen, då var orken slut. Åkte iaf bort en sväng till hemcompaniet o köpte en filt jag så gärna ville ha... kostade litegrann men var värd vartenda öre o lite till.. Det skönaste filten i världshistorien.. jag lovar..

Idag är Calle ute o grejar o snickrar o jag sitter o hostar o tycker synd om mig själv.. :( Hoppas ja är frisk i morgon så jag kan åka till skolan.. Sen träffar jag ju inte klassen på hela 7 veckor ju pga hemarbete och praktik.

Nu ska jag slå på teven o lägga huvudet på en kudde... tror huvudet väger 200 kg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback