Tisdag

ja, jag vet att jag har brist på rubriker :)

Har vart i skolan o haft ART hela dagen... När jag kom hem åkte jag o hämtade en grej åt brorsan... Killen som lämnade den sa " jävla Johan, varför har inte berättat att han har en så snygg syster" Mohahaha :) Komplimanger är kul..

Sen tog jag blå faran o stack till misco för inköp av en skrivare.. Blev en laserskrivare med även scanner o kopiator i.. Blir nog kanonbra men calle eller johan får koppla in den... Vidare till stan o köpte en top på denimes och ett par lee jeans med 75% rabatt på rydens.. Perfa:) Handlade med mig lite thaimat hem :) Gott som skam.

Har inga vidare planer ikväll vilket e ganska skönt. Har sovit på tok för lite de senaste dagarna.

Nu ska jag ta en andra portion kyckling med currysås o kika på 2½man..

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback