Helgen o lite därtill

Hallo my fans!! (dvs jessica, min enda läsare hehe)

I söndags var vi på ullared o shoppade loss.. Mycket folk men kul ändå :)
När vi kom hem så målade vi lite på huset och sen kom micke o johanna med räkor o tillbehör...

Igår var jag i skolan och sen hängde jag lite med hanna nr 2.. Solning och handling stod på schemat.
Idag har jag vart ledig... Det har inneburit fika med kajsa o noa, lunch med storebror och div pluggande...

I morgon skola igen o solning...

ojoj bara en lång rad av dagar... hoppas att det snart är jul...snart praktik i vilket fall :) ska bli kul

Nu ska jag snart åka o träffa josse o kajsa lite...

PÖss

Kommentarer
Postat av: Jess

Hehe jag har startat fan club;) åå såg du morgan o ola conny??? Puss

2010-10-19 @ 22:23:29
Postat av: Hanna

Jag såg faktiskt Morgan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback