100 saker att göra innan jag dör

Blev lite inspirerad av www.honniehoe.blogg.se att göra en sån här lista... Börjar med några o sen får den fyllas på. Vissa av dem har jag redan gjort men jag kanske vill göra det igen :)

1: Åka till Australien
2: Surfa på riktigt höga vågor
3: Skaffa dykarcertifikat
4: Få barn
5: Åka på roadtripp i USA
6: Köra en ferarri
7: Gifta mig
8: Lära mig Italienska
9: Kyssas längst upp i eifeltornet
10: Åka på roadtrip genom europa
11: Åka till Thailand
12: Köpa ett hus
13: Skaffa många magrutor ;)
14 Rafta i nån häftig flod
15: Köpa en svindyr märkesväska
16: Tatuera mig
17: Vara med i en film
18: Vinna mycket pengar på poker
19: gå på markusplatsen i Venedig
20: Åka transibiriska järnvägen
21: Bygga färdigt bilen som står i garaget och få den vråålsnygg
22: Shoppa i Milano
23: Se sverige på plats i ett fotbolls-vm
24: Se sverige på plats i ett fotbolls-em
25: Hoppa bungyjump i nya zeeland.

Vi börjar med 1/4 idag så ska jag bygga på den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback