GRYYYM!!

Jag känner mig lite grym! Igår var jag hemma från skolan för att jag fortfarande var förkyld o krasslig. Snälla jessica kom förbi med alla papper jag hade missat att få o då hade vi även fått tillbaka arbetena som var dom första arbetena vi kunde få VG på... O gissa vem som hade gått o fått ett VG om inte JAG!!!! Jag har aldrig vart nån stjärna i skolan så det var riktigt skoj :)

Jag är bättre från min förkylning nu fast inte bra...

Sitter o lyssna på John Lindberg trio o facebookar nu.. Inga fel.. Konstaterade just att jag missat dagens paradise så jag funderar på att lägga mig i sängen o kolla på det på telefonen om det kommit upp än..

I morgon ska jag plugga o spela bowling :)

Ha DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback