Tjoho

Tjenna!

Låg o läste Ego woman alldeles för länge morse... Den är okej men jag tycker nog att ego girl var bättre.. Läste ut en shopaholic får en syster igår.. Undrar om boken efter den har kommit ut.. får nog beställa den i så fall för denna slutade lite mystiskt ;)

Nu ska jag åka bort till Hanna får kaffe och bulle.. Det tycker jag låter gott :) Ikväll är det träningsmatch mot P93. Vi brukar alltid förlora så vi får se hur det går ikväll ;)

I morgon jobbar jag kväll o sen är det jobb fram till söndag... När ska jag hinna träffa darling?? Tur att thailand närmar sig :) Kom förresten på att vi inte har en aaaning om vart bland alla flyttkartonger calles pass befinner sig. Kanske bäst o börja leta så man hinner fixa ett nytt om det är borta...

Nu ska jag borsta gaddarna o sen åka...
Hörs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback