tjo o tjim

Hej på er mina trogna följeslagare :) La ut en annons på blocket idag om en tvättmaskin. Tänkte inte att folk skulle ringa direkt men efter en timma hade jag typ 5 intresserade.. Dock är det nog bara 2 kvar nu.. få se om den duger åt någon.  Fick iaf ringa hit arvid så han fick koppla ur den om nån vill hämta den. :) Hoppas hoppas... Ska även lägga ut köksbord o stolar men bordet stod under massa grejs så får la vänta tills calle kommer hem kanske ;)

I helgen var det jobb som gällde. Gjorde inte så mycket annat faktiskt.. .Annat ska det bli nu i helgen.. Då blir det match på fredag och på lördag ska vi bada i relaxavdelningen på camping, följt av besök på stadt med mat och dryck.. Söndagen blir nog en slapp pizza-söndag ;)

Idag har jag jobbat. I morgon ska jag jobba...SNART ÄR DET PARADISE HOTEL!!

Kiss´n´tell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback