kvällsöppet

Sitter o kollar på kvällsöppet med Ekdahl... Det handlar om haiti o alla organisationer som man kan skänka pengar genom..  Jag skänkte litegrann häromdagen.. Jag är inte stenrik o kan därför inte skänka massor men jag tycker att de allra flesta kan göra något för någon... Jag var på väg o skänka genom första bästa organisation men då var det dock röda korset som kom upp.. O efter vad som kommit fram om dem senaste veckorna valde jag att bojkotta dem (kanske är samma i alla organisationer men det vet jag inget om än iaf).. Mitt val föll på FN...  Jag förstår att folk vill ha höga löner men enligt min mening så känns det så jävla snett om man väljer att jobba för en välgörenhetsorganisation o sen får snorhög lön.. jag vet inte, det rimmar inte riktigt bra... well well..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback