Tvätt i stoora lass

Jag HATAR att tvätta... Att hela tvättstugan är utriven, och det står grejer överallt och att det inte finns nån värme där ute gör ju inte det hela bätte... Så jag har inte tvättat på typ 2 veckor nu utan bara skjutit upp det men nu var det i princip slut på kläder så jag var så illa tvungen.. Har vart duktig o tvättat 2 maskiner nu o ska slänga i en 3e innan jag är nöjd.. 

Börjar lägga fram lite smått det som ska med till thai. Är ju en vecka kvar o en maskin med underkläder till lär jag ju få tvätta men skjortor, t-shirts o sånt kan man ju lägga undan det som ska med o använda andra kläder i en vecka...

Jag ska inte ta med mig för mycket utan kommer förmodligen handla rätt mycket där..

Den här Tischan ska iaf med.. GARANTERAT!


Kommentarer
Postat av: zandra

ja vill åka nuuu!!

håller också på och smygpackar=)

Postat av: Helena

Hopppas ni kommer få det toppenbra på resan :) många kramar!

2010-02-18 @ 21:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback