New week.. again

Hej!! Tiden går sjuuukt fort o snart är det thailand.. Inte långt kvar alls nu jue ;) Helgen har vart full (i 2 bemärkelser). I torsdags satte vi igång vår pool o den funkar uuutmärkt... I fredags grejade vi på förmiddagen. Var på optimera o handlade glasblock till duschväggen och grejer så vi kunda kakla bakom braskaminen..  O min älskling har vart så duktig så han har fixat båda grejerna i helgen.

I fredags kväll jobbade jag till 21.30, när jag kom hem satt det 4 grabbar i poolen o drack öl.. Jag hoppade i och joinade.. :) I lördags startade jag med emma o marie på stan. Inhandlade en ny mascara. Hem o städa för kl 15 började tjejena i laget storma in.. Det var party o badande, tequiladrickande, sjungande, sminkande m.m fram till kl 19. då åkte vi till galejan för IBK:S 25 årsfirande.. Hade skiitkul. Go mat, trevlig sällskap, mycket dansande osv... Vid 00 tiden började folk stick till stadt men jag kände inte riktigt för det så jag ringde skjuts o åkte hem en stund senare.

Igår förmiddag spelades det match.. Gick inget vidare och kände väl att det INTE var en av mina bättre matcher tyvärr..  men men...

Nu har darling åkt till stockholm igen och jag ska strax sticka till hanna nr 2 och äta våfflor... MMMmmm..
Träning ikväll. Möte i morgon fm, match i morgon kväll.

Hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback