Måndag :)

Heeelt otippat då är jag överlycklig över att det är måndag o att calle har åkt till sthlm ;)Näe inte riktigt så, han hade gärna fått va hemma men ny dag = närmare thailand :)

Helgen har vart bra.. I fredags var det lite fest. Vi badade jacuzzi, såg på hockey o sen gick jag, brorsan, erik o jakob ut en sväng. Inte så kul ute men det var okej ändå..
I lördags var det snö överallt (om ni inte visste det ). Jag, Calle o brorsan satte oss i brorsans bil o åkte runt typ hela dagen o kikade på inrasade tak, krockade bilar m.m.

På kvällen satt johan, Kim o Karl här o drack lite öl innan dom gick ut osså såg vi på melodifestivalen.. Timotej skulle gå vidare men darin vet jag inte... Tyckte kanske att det fanns bättre bidrag men den var väl helt okej iaf...

Igår jobbade jag.. Sen var vi o käka lite med Micke o Johanna (vårt thailandssällskap). Efter det skottade calle o micke vårt tak vilket var MYCKET nödvändigt...

Idag ska jag greja lite.. Köpa adapter, skriva ut biljetter m.m. Ska även hjälpa brorsan att flytta lite nån dag i veckan.. Han får lgh 1 mars o ska nog bo här sålänge...

Fick mail från dhl att mina jimmy choo var på väg så då hinner dom med största sannorlighet komma innan thailand :) :) :)

Hörs POK

(känner att detta var det minst spännande inlägg genom hela min bloggkarriär men men)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback