Hej hej heej

Så var det onsdag o jag har över natten blivit förkyld... Inte kul. Igår kväll spelade vi match i skövde. Blev seger med 6-5 efter att ha legat under med drygt 2 min kvar så det var gött... Tänkte göra i ordning en kopp te och 2 smörgåsar o avnjuta lite frukost... Hoppas det finns honung hemma, då kan jag dricka honungsvatten istället o bota mitt halsont..

Väntar på att en gubbe ska komma o hämta vår micro som håller på o strular lite..Den låter som ett helt ånglok när man kör den.

Ska bort till brorsan o snika mig en kopp kaffe sen tänkte jag.

Väntar på ett mail från thailand. Vill boka 2 rum på ett hotell men dom svarar aldrig. Har skickat 2 mail så dom är väl inte så intresserade av att hyra ut då antar jag... får väl hitta nåt annat.

Nu ska jag leta rätt på kaninen o bura in den... Sen göra mig i ordning o fixa den där frukosten jag pratade om. :)

hej hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback