En lista

Jag är sjuk och har lite tråkigt.. Finns liksom inget kul o berätta i bloggen när man är sjuk så därför slänger jag in en lista. :)

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Nej, man kan faktiskt snyta sig
Titta på dig själv i spegeln: När jag gör mig i ordning o så..
Gnälla: Ja
Skrika: Väääldigt sällan
Sova: Ja, jag tycker om att sova!
Ha ångest: Det händer
Skada dig själv med flit: Näe men jag är ganska klantig så jag skadar mig ofta utan flit!
Ta mediciner du inte borde ta: Näe... astmamedicin när det behövs o ipren nån gång ibland.
Vilja dö: Nej, verkligen inte.
Drömma mardrömmar: Näej...
Drömma sexdrömmar: Faktiskt inte!
Ta droger: Aldrig provat nåt illegalt!
Försöka vara annorlunda: Jag är mig själv, sen kanske det är lite annorlunda ;)!
Klä dig i svart:
Jaaaa!!! Alltid typ
Gå till kyrkan: På dop, bröllop och begravningar.
Gå i skolan: Nej
Röka: Nej
Ha sex: Ja
Ljuga: Nej
Hata folk: Nej det är väl onödigt
Lita på folk: Hmm tar lite tid..

VEM:
Saknar du:
´Jag saknar calle men han kommer hem om ett par timmar :)
Vill du döda: Inte döda folk... Det är inte bra 
Rörde dig sist: Nån motståndare på innebandyplan kanske.
Vill du slå: Jag slåss inte
Kysste dig sist: Calle såklart :)
Vill du kittla: Calle
Kramade du sist: Älsklingen där med
Vill du prata med: Är jobbigt o prata när man e förkyld så jag e helst tyst
Skrek du på sist: Det vet jag inte..
Vill du vara som: Jag vill bara vara den jag är för jag är jävligt nöjd med det.
Sårade dig sist: Vet inte
Vill du bli galet full med: Calle.. Det är roligast med honom..
Gjorde dig riktigt glad senast: Pappa när han ringde o fråga om jag ville gå med på bandy..
Fick du sms från senast: Pia
Ringde dig senast: Pia
Är vackrast på jorden: såklart min älskling, världens bästa!

HAR DU:
För många vänner:
Man kan väl inte ha för många vänner
Förföljelsemani: Haha näee
Tvångstankar: Men vafan jag e inte störd
Någon annan psykisk sjukdom: Näee.. Skulle väl va en liten släng borderline när jag har pms i så fall ;)
Någon fysisk sjukdom: Astma
Någon skada: Dåliga knän, dålig högerfot, ont i benhinnor m.m. slutar med innebandyn efter säsongen ;)
Färgat håret: Japp e blond right now!
Brutit några ben: Näe jag har haft tur med det. peppar peppar
Några piercings: Nej
Egen dator: Jaa
Bra självförtroende: Jaa
Kysst någon: Ett par stycken genom åren.
Haft sex: Jodå
Köpt kondomer: I en automat en gång, bara för att....
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej inte än..
Bjudit ut någon: Jaa.. igår sa jag till calle att han skulle få en biljett till båtmässan med mig som sällskap i alla hjärtans dag present :)
Varit kär: JAAAA!!!! Är sjukt kär..
Dumpat någon: ja...Det är fruktansvärt jobbigt :(
Stulit någonting:
nej, jag är en redig tjej..
Lämnat landet:
jaa many times..
Tuttat eld på nått: Näee bara raketer o ljus ;)
Gjort något olagligt: ja men inga allvarligare grejer..

HUR:
Går du:
Gå??? Hört talats om bil???
Svarar du i telefonen: Ah det är hanna
Fördriver du tiden: facebook
Mycket pengar har du: Inte så mycket, men jag har ett fint hus.
Tjänar du pengar: Genom att jobba
Ofta diskar du: Det gör diskmaskinen.. Jag diskar bara stekpannor typ
Ofta städar du: En gång i veckan typ. Borde städa idag men är ju sjuk så jag vet inte om jag orkar.
Många stör du dig på: Inte så många.. Livet är för kort för att gå runt o störa sig på saker.
Ofta träffar du din familj: Det varierar men titt som tätt iaf...

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag är något och jag kommer alltid vara den jag är no matter what.
På gud: nej det gör jag inte
På rymdvarelser: Nej!
Att folk tycker om dig: Oftast
På ett liv efter detta: Nej
Att fiskar kan tänka: Ja
Att du kommer leva länge: Ingen idé o spekulera i men jag hoppas verkligen det..


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej!! Vi drar först till koh samui, koh tao och koh phangan sen ner till krabi.. Så verkar inte som att vi ses:/ om ni inte pallrar er bort till krabi dom sista dagarna:) hade vart kul och ses!! Visst längtar vi massor nu!!!! Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback