Glaaad

Har det väldigt bra nu :) Tycker att allt är kul (utom dom sista skolarbetena för terminen som ska in kanske hehe).

På torsdag är min praktik slut vilket är sååå trist..Har verkligen trivts som fisken i vattnet,, men men... Everything comes to an end... på fredag åker jag o babe till gbg o går på jul på liseberg o kanske en sväng på stan.
På lördag är det dags för grymme festen i på kronan i Vara, där jag är VIP inbjuden o ska få dricka drinkar, äta snittar o kanske plocka en goodiebag :)

Nästa fredag är det julafton vilket är myspys och dagen efter vår berömda juldagsfest här hemma som brukar locka folk.. Den 30:e sticker vi till hovfjället o åker skidor... Jihaaa :)

Nu ringde precis min kollega o ville skrämma upp mig innan jag skulle sova.... Han är inte okej.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback