Stockholm here I come

Hejsan svejsan på er... Jag måste vara sveriges sämsta bloggerska eller nåt ;) Men men..

Om ett par timmar tar jag bussen till skövde för att sedan fortsätta till sthlm. Blev ganska hastigt bestämt. Jag satt vid tradera förut o råkade hitta en biljett får en krona så jag la ett bud o ringde till calle o sa att jag kommer o hälsar på ikväl..haha..

Kommer dit ikväll o då blir det väl bara sova. I morgon ska jag kika stan lite. Kanske träffa nån kompis o blega runt lite bara. på torsdag åker vi hem vid 13 tiden..

Tar med mig datorn så vi hörs kanske..


Kommentarer
Postat av: Helena

Tror nog att jag är en något sämre bloggerska än dig ;) Kul med Sthlm :) billliiiig biljett! Ha så skoj! Kram

Postat av: Jess

Är vi lika dåliga bloggare då?=P eller lika bra kanske=P Ha det skitkul nu=) Syns när du kommer hem=) Puss

2009-09-15 @ 22:20:46
Postat av: Mr Johan

Glöm inte att fråga Calle om han kan betala tågbiljetten.

2009-09-15 @ 23:14:53
Postat av: Hanna

Haha okej ni e lika dåliga ;) Johan: Jag har frågat, han sa "absolut det ligger 10 biljetter i skålen där borta"

2009-09-16 @ 09:05:15
URL: http://dinidol.blogg.se/
Postat av: Mr Johan

En fantastiskt givmild kille som du har skaffat dig Hanna.

2009-09-16 @ 11:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback