Söndag

Hej! I helgen har det körts grävmaskin för fullt. Är ganska kul faktiskt.. Tyvärr har calle lyckats tappa sin telefon mitt i detta så det ligger nergrävd nångonstans i trädgården gissar vi..

I fredags var det fest i vinninga. trevligt så..

Igår grillade vi, kollade fotboll ( jag jublade dock inte efter 2-1 målet för jag var helt säker på att det skulle blåsas av för offside/hands/slut på matchen eller något annat..) och käkade chips.. Idag står faktiskt inget särskilt på schemat. calle o arvid är i uppsala och köper en bil o kommer väl hem ikväll igen. Under dagen väntar lite hantverksbesök. Får väl se om jag kan hjälpa till med något (knappast troligt men).

Har läst alla aftonbladets artiklar om matchen och ska nog gå vidare till expressens nu ;)

Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback