Sommaren som varit

Gjorde du något denna sommaren som du aldrig gjort förut? Köpte hus.

Dog någon som stod dig nära? Nej!

Vilka länder besökte du? Tunisien, fast det var i maj så jag vet inte om det räknas..

Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha 2010. Solsken och bad

Vad från sommaren 2009 kommer du att minnas? All renovering, den härliga tunisienresan, U2 konsert, besök på världens bästa djurpark med jess o casp och varenda minut med min älskling.

Största misstaget Tror inte det var några större misstag.. Möjligen när jag körde in frontspoilern i trottoarkanten.

har du varit sjuk eller skadat dig? Har hostat hela sommaren men annars har jag klarat mig bra.

Bästa köpet? Hus och nu bil :)

Vad spenderade du mest pengar på? Huset

Vad gjorde dig riktigt glad? När det kommer folk på spontanbesök när man håller på o renoverar. de pausarna klarar man sig inte utan..

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2009? Rapapapapapapapapapa, Ayo technology

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Gladare

Vad önskar du att du hade gjort mer? Hunnit med o träffa folk. Har knappt träffat vänner, syskon m.m. på hela sommaren.. Renoveringen tar upp all tid.

Vad önskar du att du hade gjort mindre? Här skulle jag kunna säga renoverat men det önskar jag inte ändå.. man vill ju få det klart.. Önskar istället att dygnet hade fler timmar..

Hur tillbringade du midsommarafton? Var i grebbestad som vanligt och firade med hela släkten. På midsommardagen åkte vi till smögen och umgicks med vänner.

Blev du kär i somras? Det var jag ju långt innan.

Hur många förhållanden? ett

Favoritprogram på TV:n? Hmm såg knappt på tv men ibland åkte bigbroter reprisen på tv400 på..

Bästa boken du läste i sommar? Emma- Mias dotter

Något du önskade och fick? En bra sommar med min älskling

Något du önskade och inte fick? inget jag kan komma på..

Finns det något som kunde gjort din sommar bättre? Att det hade funnits lite mer tid över.

Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009? Arbetsbyxor och badtofflor ;)

Vad fick dig att må bra? Allt och alla runtomkring mig..

Vem saknade du? Calle när han inte var hemma och mina brorsdöttrar som jag träffat för lite i sommar..

Sommarens sötaste? Märtha o Hilma

Sommarens hetaste? Calle

Sommarens största kärlek? Calle och piggelin

Sommarens besvikelse? Vädret

Sommarens bästa? Vårt hus!!!

Sommarens snällaste? Diva som har legat still vid milanos uteservering när jag o johan har lunchat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback