onsdag

Hej! Vaknade upp och kände mig alldeles konstig..Lite illamående o så men inte såpass så jag behöver spy.. Känner mig lite allmänt hängig med fast det kanske beror på att det är morgon.. Kanske en dusch och magkatarrtablett skulle göra mig till en ny människa.. Det tror vi på...

Igår hade jag en kille här som berättade för mig om Larm och om jag beställde direkt skulle jag få det till ett bra kampanjpris för då behövde ju inte han komma tillbaka.. Men jag ville ju prata med calle o så så jag kunde inte göra det.. Men när jag senare pratat med calle och vi bestämt oss så ringde jag upp o sa att om vi fick det för det priset så tar vi det, annars skiter vi i det så fick jag det iaf :) Jag är redo för prutningen på Khao san road i bangkok;)

Idag ska jag till skolan en sväng för en engelska lektion, ikväll ska jag hem till brorsan och se på fotboll..

Jag har sagt till Calle att jag inte vill va hemma hela helgen utan jag vill åka bort o lämna huset lite så om vädret tillåter åker vi till rudskogen i norge och går på gatebil på lördag och sen åker vi till grebbestad och spenderar lite tid i stugan..

Näe ska nog ta tag i den där duschen jag prata om...Eller rättare sagt massagebadkaret som står uppställt i garaget och tillfälligt används som dusch ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback