ny vecka igen..

Hejsan!

Så var det måndag igen då.. Gårdagen tillbringades hemma och var rätt lugn. Hann med en löprunda, solning och lite tjöt med christine och jessica.. Tycker det är så himla kul att vi börjat umgås mer igen. :) Like you girls.. :=)

Kakelsnubben var här igår.. Hann han med o flytspackla o vad det nu var mer han gjorde.. Tror att han har koll på det själv iaf..

Idag har jag vart hemma hos brorsan o umgåtts med honom + döttrar. trevligt såå..  Nu har jag precis pratat med vårdcentralen och jag ska prata med farbror doktor på onsdag ang min hosta jag haft sen midsommar ungefär.. Verkar som att det är min astma som kommit tillbaka litegrann i allt byggdamm...

Nu ska jag käka nåt o sen blir det innebandyträning.. Troligen den enda i denna vecka..

hörs

POK


Kommentarer
Postat av: Jess

o vet du det måste vi forsätta med=) vi har grymt kul=) Löv ya !!! Puss

2009-09-07 @ 23:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback