Mamma

Idag är det 5 år sen mamma gick bort i cancer. Dessa dagar brukar kännas jobbiga men jag tror det ska gå rätt bra... Har mycket att stå i faktiskt.. 5 år är rätt lång tid men det har gått sjukt fort ändå.. Dom första kanske 2 åren efter mådde jag väldigt ofta dåligt och tyckte att det var jobbigt men sen märker man plötsligt att dessa dagar och tillfällen kommer mer och mer sällan. Nu går det väldigt bra faktiskt och dessa tillfällen är få.. Oftast är det på speciella dagar såsom idag, födelsedag etc.  Att det går så bra nu tror jag också beror på att jag mår så bra i övrigt. Jag har träffat personen jag älsklar över allt och som stöttar i vått och torrt.. Det gör mycket...




Idag ska jag greja hela dagen så jag har annat att tänka på (visst är det bra att tänka på det men man behöver ju inte sitta hemma och tycka synd om sig själv). Jag ska färga om håret och hoppas på bättre resultat, hämta några stolar som vi ska försöka måla om, hämta astmamedicin på apoteket, betala båtreparation, städa, storhandla, köpa winnerbäcks nya skiva, fixa lite pappersarbete x 2... Hmm tror att det var allt..

Dags att köra igång..

Kommentarer
Postat av: Christin A

Är det så länge sedan, känns verkligen inte så!!! Ville bara säga att jag tänker på dig och resten va familjen!!! Många kramar

Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

åh vilken söt bild :D

2009-09-24 @ 17:00:37
URL: http://janinanasluind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback