Kollar skolor

Tjenna! Så vart det fredag men det är inte riktigt helg för mig eftersom jag jobbar HELA morgondagen... Men idag är jag iaf ledig. Sitter och kollar skolor för fullt. Den jag vill söka börjar ju bara på höstterminen så jag kikar om det finns någon annan i min närhet som börjar i vår..

Idag ska vi få vårt larm installerat så jag får väl hålla mig hemma hela dagen om dom kommer.. Ska börja måla o greja lite på stolarna oxå.. Annars blir det lugnt idag.. Calle e hos Ulrik o hjälper honom med lite grejer och jag gissar att Ulrik istället kommer hit o tätskiktar golv istället..

hade inte så mycket kul att berätta.. Match på söndag sen ikea.. MÅSTE ju få köksluckorna vi saknar...


hörs

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej på dig =)

Jo det lunkar på.. håller på för fullt med dessa jävla kurser som känns alldeles för långt borta för att avsluta! MEN, jag lever och det går bra=) Hur är det själv? Jobbar du mycket? Får komma bort och bedömma erat hus nån dag!:D Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback