KALLT!!!

Igår kväll när jag skulle sova var det ISKALLT.. i morse var det ännu kallare.. Ringde min darling för att fråga hur man ställde upp värmen

"älskling jag fryser det är kallt.."
"hmm kolla på den röda termostaten på pannan vad den står på"
"Den står på typ 18-19 grader... Så kallt kan jag inte ha det"
"Ojjj det är ingen termometer, den ska stå på typ 30, du måste ju ha det iskallt hemma"

Konstigt att jag fryser... Förmodligen har jag typ 14-15 grader för tillfället men det är på väg uppåt nu iaf ;)

Gårdagen var sådär.. hade det lite jobbigt ett tag men spenderade dagen med familje... Det är just såna dagar man inte tycker det är kul att han calle 40 mil bort under veckan...(tycker jag väl aldrig men hehe)

Idag ska jag fixa med det som inte blev gjort igår, gå i skolan, äta middag hos mormor...

XOXO


Kommentarer
Postat av: Helena

Kramar till dig! Hoppas du fått upp värmen nu också ;)

2009-09-23 @ 11:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback