Hejjje..

God Afton. tack christin och Helena för värmande kommentarer. :)

Idag har jag gjort färdigt alla to-do från föregående dag... Jag har dessutom köpt skinn att sätta på stolarna (köpte färg igår). Har tränat innebandy nu på kvällen.. Gick bra....

Har vart hos mormor och ätit kålpudding oxå.. Det var gott.. Hon sa att hon inte hade nåt hemma till kaffet.. Det slutade med att jag BARA fick mjuk pepparkaka (hembakad), hård pepparkaka, annat kex och after eight... När jag inte har nåt hemma så har jag verkligen inget hemma. ;) Hon är så söt och lovade att jag skulle få med mig lite shoppingpengar när jag åker till Milano... hihihihihihi...

Har vart på jysk och köpt en hylla vi ska ha i badrummet..

I morgon kommer äntligen älsklingen hem igen.. I morgon kommer nog även ulrik (plattsättaren) och flytspacklar golvet i badrummet så han kan lägga det sen på fredagen :) Sen är det nästan klart..

har inte så mycket mer att berätta idag tror jag... Var inne på rörstrand förut... Vi ska köpa nya tallrikar... Hittade höganäs som var fina och bra pris.. Dom får nog funka till vardags.. Sen hittade jag några andra jag oxå vill ha men dom kostade nästan 300 :-/st så om jag vill ha dem får jag nog börja önska mig i julklapp, på födelsedagar...

Nu ska jag se om big brother e på tv:n annars säger jag god natt..
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Klart du du ska ha kramar ;) hoppas det går bra i hemmet och att ni får en trevlig helg. Fredag imorgon :D Kramkalas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback