Snart åker vi :)

Tjena... Long time no seen... My misstake ;)

Helgen som varit då :) I fredags var det kontraktskrivning. det gick helt smärtfritt och alla signaturer satt där som skulle. Nästa projekt på dagen var komvux där jag sökte lite kurser, bara för o ha nåt o göra på dagarna.. Stack sedan vidare till systemet o inhandlade lite öl inför lördagen,., Kl 14 hade vi möte på banken för att prata lån.. Även det gick utan bekymmer och när vi kom ut från mötet åkte vi till birgers för att fira med glass i solskenet, innan vi stack vidare till dagens andra fastighetsförmedling för att lägga ett bud. :) Så nu är vi för tillfället högsta budgivare och så får vi hoppas att det förblir :) Fredagskvällen var lugn.. En sväng i garagaet.. Käk på roma med goa komisarna och tv tittning i soffan..

I lördags kom jake hem till oss kl 9 på morgonen.. Vi startade upp med lite frukost och öl.. Kl 12 spelades ju nämligen vår första match i älvaslaget... Det gick inget bra... 3 raka förluster blev resultatet och när tidningen med alla resultat kom idag så gjorde jag konstaterandet att det bara fanns 1 lag som var sämre än oss... hmmm haha. Fortsatte festandet under kvällen men gick aldrig ut.. Flyttstädning väntade dagen efter..

igår städade vi HELA dagen... Sen var det hem. Calle packade sina tunisienprylar och sen ZZZzzzzz..

Idag ska jag göra a lot of ärenden.. Fixa med bilen (tror jag ska be storebror om hjälp att kolla olja o greja), åka till apoteket, skicka iväg paket, tvätta, packa m.m. I morgon fm åker jag upp till stlhm.. Har ingen brådska o ska hänga vid kungens kurva tills calle jobbat färdigt.. men jag åker väl när jag vaknat o så tror jag.

Får se när vi hörs nästa gång.. hinner jag så blir det innan resan, annars när jag kommer hem

PUSS H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback