nice helg

Tjena tjena! Så var det söndag då... Det gillas inte men det får gå ändå..  I fredags var vi först uppe på kinnekulle och satt på munkängarna och firade min bror som fyllde år i det fina vädret. Sedan styrde vi kosan vidare mot vinninga där grillfest hos sahl och ida stod på programmet.. Hur trevligt som helst. Igår, lördag tog jag en tur fram på stan med Pia.. En daimstrut på torget var allt som köptes men det räckte :) Igår kväll åkte vi runt o kikade lite och så åt jag glass igen. denna gång med älsklingen. Vi tänkte sätta oss vid Lidan o käka den men det bliev för kallt så vi blev sittande i bilen :)

Idag har vi vart i Lavad o städat lite eftersom det blir visning även nästa vecka... Vi åkte även och kollade lite utanför ett hus som vi är lite intresserade av men hur det går med det får ni höra vidare om.. :) Sedan gjorde vi en utflykt till spiken för att äta en god baguette med laxröra... Extra gott och äta där vid vattnet där det är sååå mysigt.. Älskar att hänga på spiken :)(haha lät ju ganska kul)... Nu har vi precis ätit igen (låter inte som vi gör nåt annat).. Tacos blev det så nu har calle somnat i soffan och jag hamnade vid datorn.. Hörs..

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback