flyttstädat

Hallo!

söndag kväll. brukar va rätt deprimerande men idag är det okej. Calle kommer hem redan på onsdag och jag har lite grejer planerat i veckan.. Idag har vi flyttstädat för hela slanten... Har gått riktigt bra och vi är nästan klara, så om de nya köparna vill så får dom flytta in typ efter nästa helg och det vore väääldigt skönt... Vi ska ev bjuda på ett hus i slutet av veckan men vi får se.. åtekommer med det...

Hade tänkt åka upp till sthlm redan nästa mån för att se aik- dif eftersom vi sen på onsdag morgon åker till tunisien men nu verkar det som att calle ska va i linköping o jobba så jag tar bilen upp nästa tisdag istället.. blir lika bra det. :) DIF är ju ändå fruktansvärt dåliga nu..

I morgon ska jag hjälpa brorsan med en grej... ett hemligt projekt ;) Nu börjar nog filmen "galen i kärlek" lida mot sitt slut så då ska jag krypa ner bredvid älsklingen i sängen...

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback