En lista

Hur många gånger har du varit kär? Det är hemligt tyvärr...Men jag är fruktansvärt kär nu iaf :)

Favoritgodis: Polly

Coolaste stad du har besökt: Hmm Kuala Lumpur, HongKong och Venedig.. Tror venedig e coolast faktistk..

Action eller Skräck? Komedi o drama.. Inget av alternativen

Vill bli när du var liten: journalist

När fick du din första kyss: Min första riktiga kyss var i 6:an på ett disco

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Ganska vanlig tror jag.. Mellanstadiet älskade jag hästar och högstadiet killar :)

Vad är du beroende av? Citronvatten

Dagens roligaste händelse: Att budgivningen på huset fortsätter

Dagens tråkigaste händelse: Att det regnar

Dagens humör: Sehr gut

Vilka tv-program följer du? Ballar av stål

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag alltid e mig själv

Vad gillar du minst? Att jag kan bli onödigt grinig ibland

Vad är det roligaste du vet? Att spela innebandy och shoppa kläder

Har du något motto? Carpe diem

Hemlig hobby? Smyckestillverkning

Något vi inte vet om dig? Ni vet allt

Vad ångrar du? Kan bara komma på en sak men det är privat

Vad önskar du? Ett fint hus

Vad klarar du inte dig utan? Min älskling familj o vänner

Vad gör du helst en vardag? Jobbar

Vad gör du helst en lördagskväll? Träffar lite kompisar o käkar eller så kanske..

Vad har du mest av i din garderob? Skor!!!

Drömjobb? Polis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback