Besök

Halloj!

Har haft trevligt besök av Johan o Desireé ikväll. Vi har kikat semifinalen i eurovision. Kul att Malena gick vidare.. Annars tyckte jag att finlands var rätt bra... Tror det var maltas jag gillade med..

I morgon em ska jag på husvisning... Tar med mig brorsan eftersom Calle inte kommer hem förrän senare... han kommer hem i morgon iaf vilket är jäääättebra.. :)

torsdag= besiktning
Fredag= kontraktskrivning, möte på banken, ev bjuda på hus.
Lördag= Älvaslag
Söndag= Flytta ut det sista från huset
Måndag= packa o greja
Tisdag= Köra upp till hufvudstadet
Onsdag= Åka till tunisien

Visa stora bilder

Såhär ser vårt fina hotellrum ut, o vi har faktiskt lagt till lite så vi har havsutsikt med :)


Så det är fullt upp nu ....Men det är bara roligt.. Har kommit igång med mitt o brorsans projekt idag med.. :)

Nu ska jag lägga mig i sängen o läsa om folket på saltön.. Sparar en av böckerna till resan oxå :)

XOXO H

Kommentarer
Postat av: Mr Johan

Men snälla Hanna, du har ju satt appostrofen eller hur fan det stavas på fel e på min hona. alla vet ju att det stavas Desirée. Ändra innan Desirée blir skogstokig =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback