VÅR!!!

Hej hej!

Våren är här! Har vart ute på en härlig promenad och det var jätteskönt :) Fick till och med knäppa upp jackan. :) Gick bort till råda mosse och kikade lite hus o traskade lite här och var.

Träffade en gammal lagkamrat som nyss fått barn och som jag inte träffat på år och dag på väg hem, stod o tjötade en stund med henne och det var riktigt kul o ses. Hon var en av dem som alltid stöttade mig när jag  var målvakt och många år yngre än de andra i laget. Hon bodde nu på mossen iaf :)

Förut var dom här o bytte min kökskran. Jag kännde rörläggaren sen gymnasiet o vi pratade lite gamla festminnen så det har varit mycket prat idag med folk jag inte annars träffat på länge. Han frågade varför han var tvungen att komma o fixa när jag bor ihop med en rörläggare hehe, man måste ju ge så mycket jobb man kan i dåliga tider. :)

Ikväll är det den rätte för rosing... Osså ska jag städa... för i morgon kommer mormor på besök :)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback