Tvättmarodören

Hej på er!

Idag har jag städat i brorsans studio hela dagen.. Blir väldigt fint o nu väntar jag bara på att bli inbjuden till den stora inflyttningsfestensom jag hoppas på ;) Har även blivit 2x utemat. Lunch på milano i form av cajunkryddat kycklingspett och kvällsmaten blev en sallad på roma..

Har bokat hotell inför helgen så får vi se vad som händer mer än mässan. Blir förmodligen antingen tyskland eller danmark för att köpa lite öl, vin etc. Annars vore det ganska bra att strunta i alkoholen och istället åka till Ikea o handla saker till huset som ska säljas. well well... we´ll see...

Nu ska jag städa upp lite o se om jag får ihop en tvätt som jag kan lägga i maskinen o köra igång i morgon. När jag har lagt i en tvätt o darling är hemma så måste man se upp. Sist hade jag lagt i en ljus tvätt men inte kört igång den o när jag väl skulle köra den så kollar jag snabbt i, o vad är det jag ser??? Om inte svarta grejer..  Fick allt svära lite för mig själv o skälla lite innan jag plockade ur det mörka o körde igång maskinen... Hmm tänk vad arg jag hade blitt om alla mina ljusa kläder hade blivit färgade...



CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback