New week

Hej hej! Har inte uppdaterat nåt särskilt.. Det beror faktiskt tyvärr inte på att jag spenderat tid med älsklingen utan mer att jag jobbat 7-21.30 både lördag o söndag.. (tre timmar ledigt på dagen). Hade i vilket fall en MYCKET trevlig fredagskväll hos Helena o Andreas. Får vi göra om.. Hoppas vi får tag på nåt större boende om inte allt för lång tid så man kan bju tillbaka.. Dom har iaf världens finaste lägenhet med en takhöjd på typ 150 meter eller nåt ;)

I lördags kväll när jag kom hem hade världens bästa kille lagat mat.. potatisgratäng o kött... Blev lite tv tittande o sen dags för sömn igen.

Igår kväll var det beck och sen sömn.. 

Igår kvaddade min älskling bilen med bilen :(. Jävla djurjävel är ordet..Gick bra för honom men jag blir iaf skärrad..Gick inte lika bra för rådjuret tyvärr. Jag ska åka och lämna in nycklar till bilen på björstigs om en stund.

Nu ser vi fram emot nästa lördag som innebär argentinsk salsa lektion med hela familjen... Jag funderar på klädsel.. Mina neonrosa leggings ligger högt på listan.. Om inte Calle vill ha dom förstås ;) Sen får vi se.. Om man inte är ett proffs så ska man iaf klä sig som ett :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja det var verkligen jätte kul att träffa er :D Får vi göra om snart och då får Hanna smaka på vinet ;) Jasså så högt till tak har vi :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback