New weeeeeek!!

Hejsan svejsan!

Så var det måndag igen då.. Min babe åkte till stockholm i natt igen... Alltid lika trist men det funkar.

Idag ska jag umgås med brorsan o hans döttrar. Vi ska nog leka lite lekplats eller åka inlines eller nåt annat skoj :)

Sen är det innebandyträning i eftermiddag.

Vad händer annars i veckan då tro? Tänkte att jag skulle bjuda hit mormor på fika en dag... Jag ska se hur brorsan har fått det på nya jobbet nu när möblerna är inne o så. På fredag ska vi hem till Helena och Andreas och på lördag kanske vi träffar Ida och Stefan om det passar dem då.. Huset på landet skulle behöva fixas med i helgen oxå, iaf om vädret är fint så att utomhusarbete blir aktuellet.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ska bli trevligt att ni kommer ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback