Min babe är hemma o än är jag frisk

HEJ

Gick faktiskt upp för ganska länge sen. Min babe hade kommit hem igår när jag kom från jobbet. Är väääldigt glad för det. :) Så nu i morse gick jag faktiskt upp samtidigt som honom o åt frukost innan han stack och jobbade.

Jobbade som sagt på en magsjuk avdelning igår kväll. Har inte kännt nåt än iaf så jag hoppas på att klara mig. Ska även vara där ett par timmar i morgon sen ska jag ta mig en ledig helg med pyssel i huset och salsa dansning med vidare dans på stadt.

Idag skulle jag ta en fika med andra hanna var tänkt men såg i hennes blogg att hon jobbat natt så det får nog bli senare i så fall. Annars inga större planer för dagen. Kanske lite våffelätning ikväll :)

Nu ska jag göra en lista med :)
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback