meeensväääärk

Hej hej! Fredag då... veckorna går sjukt fort o snart är det sommar. Det blir härligt...
I morses var vi o besiktigade sportbilen.. Det gick nästan bra... Den gick lite för Omiljövänligt men det är ganska lättfixat tydligen..

Sen stack vi ut till lavad o fixade o städade för besiktningsgubben som är där nu.. Jag fick mensvärk a la 1000 o åkte in till stan för att knöka i mig ipren men Calle är kvar o visar gubben hur bra huset är :)

Ikväll ska vi till helena o andreas då.. Tyvärr så ska jag upp o jobba kl 7 i morgon bitti så det blir till att köra för min del. Så det blir delade turer både lördag o söndag.... Då kan jag iaf ta mig ledigt hela nästa helg med gott samvete, då vi ska dansa salsa m.m.

Ont i magen igen.. måste lägga mig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback