Magsjuk snart?

Hejsan svejsan!

Har vart o hjälpt farsgubben nu på förmiddagen med att köra skräp till värmevärket.. Skönt att komma upp i tid. Snart ska vi iväg o käka lite lunch.

I eftermiddag ska jag jobba, på en avdelning där magsjukan går... Inte så kul men... Jag var ändå där i söndags så jag borde la redan smittats om jag blir det eftersom det brukar smitta mest innan det bryter ut.. eller? Ska även va där en sväng på torsdag.. Det som är positivt med detta är ju att de som jobbar i resursen inte bör vara där eftersom de går runt på olika ställen så det blir istället mycket tider för mig :).. Gynnar eftersom jag ska va ledig i helgen.. (om jag inte blir sjuk förstås :(  )

Ska fixa håret nu..

Pöss

Kommentarer
Postat av: Desiree

har hört att det smittar som värst när första spyan eller diareén kommer!

2009-03-26 @ 00:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback