Lååång lista

Älskar ju listor o denna hittade jag hos stina-lee

Lovar du att vara ärlig? JAAA!!

Du heter: HannaBirgitta Söderström

Smeknamn: Assur

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Det beror ju på varför man e ledsen.

Beroende av: Citron
Vad tror folk om dig?: Jag vet att folk har trott att jag är dryg.

Stämmer det?: Näe verkligen inte
Vad får du oftast komplimanger för?: Av Calle: att jag e söt ;)

Vad säger du för att imponera på någon?: Att jag har 4 formul 1 bilar, 17 bmw och 3 slott
Hur imponerar man på dig?: När man har ett bra självförtroende så man vågar vara sig själv i alla lägen.
Brukar du skratta för dig själv?:  Haha ja ibland kan jag komma på saker som hänt för länge sen o börja asgarva ;)

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det är faktiskt ett MMS från Calle som fotat från bilen att han e på väg hem o det gjorde mig väääldigt glad.
Var bor du?: I Lidköping
Trivs du där?: Jag trivs som fisken i vattnet. För ett par år sen fick jag panik för att det var för litet så jag drog till sthlm men konstaterade att jag trivs bättre i Lidköping. Här finns alla jag bryr mig om och som bryr sig om mig.
Äger du några converse: Japp jag har 2 par. ett på röda och ett par vita.

Sprit, cider, vin eller öl: Beror på... Till mat: vin, till fest olika
Brukar du bli för full: Lagom.

Är du allergisk mot något: Massor.. Kan ju ta några grejer. Gräs, pollen, pälsdjur, nötter, frukt m.m m.m.

Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det är.. ibland ah det är hanna o ibland heeeeeej.

Antal timmar sömn inatt: mellan 7-8 nånting

Brukar du komma i tid: Ja jag är ganska bra på att komma i tid faktiskt..
När mår du bra: Nu mår jag jävligt bra. Min darling är i stan, lönen kommer i veckan, har en trevlig, ledig helg som väntar.

När blev du fotad senast: Hmm var nog på Idas 20 års fest kanske..

Hur känner du dig nu: Mätt - Lite snuvig annars jättebra.

Vanligaste färg på dina kläder: SVART!! äger nästan bara svart

Vad tycker du om fötter: Gillar INTE fötter-

Vad saknar du: Jag saknar ett fast jobb med riktiga rutiner
Hade du en bra kväll igår: Jobbade till 20.30 men det var okej o sen umgicks jag ju med darling så det var ju toppen

Favorit dryck på morgonen: Hederligt kranvatten

Rakar du benen: Jo men ibland går det lite för lång tid mellan gångerna ;) spec på vintern

När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent tyvärr. Har inte särskilt bra rutiner

Är du blyg?: Näe jag är inte blyg men det tar väldigt lång tid innan jag öppnar mig för folk.

Sysslar du med någon idrott: Innebandy, fast ju nu har jag ett litet uppehåll

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja det gör jag
Har du spytt offentligt: Näe det tror jag inte

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hänga i killarnas omklädningsrum förstås.

Är du nöjd med ditt liv: Ja!

Är du bortskämd: Nej det är jag inte.. Men jag var ganska bortskämt av min mamma förr..
Vad gör du i morgon: Då jobbar jag mellan 7-10 sen gör jag nåt annat vettigt

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Amy Winehouse...Näe skämt o sido jag vet faktiskt inte.
Vad längtar du till?: Min och Calles resa i Maj

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Japp. Några få riktiga vänner som alltid finns där.

Vad använder du för shampoo?: Olika. Vo5 just nu tror jag

Hur gammal är du: Jag fyller 24 på långfredagen

Tycker du om någon just nu: Ja jag älskar min Calle

Gröna eller röda äppeln: Jag är allergisk mot äpplen.

Gillar du golf: Jag har spelat golf i 10 år så svaret är ja men jag har lagt det på hyllan lite grann.

Vilken tid gick du upp idag: 7.30 typ tror jag

Har du sovit i din egna säng inatt: jajjemän

Har du strumpor på dig nu: Nope

Är det okej att gråta: Jaaa jag gråter jämt

När grät du senast: Var nog ett par veckor sen

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Det är en bra start till att bygga ett hus.

Bär du glasögon eller linser: Nej, jag har felfri syn

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej men när jag var yngre var det VÄÄLDIGT viktigt

Har du piercing: Nope men jag har hål i öronen

Vill du gifta dig: Ja det vill jag..

Vill du ha barn: Ja. 2stycken

Solar du ofta: Förutom i solen så brukar det bli ett par ggr/år.

Är du bra på att laga mat: Jag kan väl om jag vill men jag tycker inte det är särskilt kul
Är du flygrädd: Nej det är jag inte

Hur vig är du: Inte vig at all.. Men förr var jag innebandymålvakt. Då var jag ganska vig.

Är du musikalisk?: Näe. Jag kan spela blockflöjt, piano o gitarr men inget särskilt bra :)

Vad dricker du helst när du är törstig: Citronvatten eller ramlösa

Vilken är din favoritglass: Sandwich

Tror du på ett liv efter döden: Nej!

Tycker du om sushi: Har faktiskt aldrig provat men tror jag skulle gilla det.
Vad äter du helst när du ser på film: Hmmm godis

Har du tandläkarskräck: Inte skräck men det är la inte kul precis.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:  I am eveningpeople

Vilken ögonfärg har du: Grumlig

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja det har jag

Biter du på naglarna: Nope..

Röker du: Nej det gör jag inte

Hur ofta tränar/motionerar du: Olika. För tillfället inte mycket alls... Men när jag är igång med innebandy blir det ett par ggr i veckan
Senaste låt du hörde: The Donnas - Take it off


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback