Helgen!

Hejsan!

Jag har haft en toppenbra helg. Åkte runt halv 8 i fredags morse ner till Malmö. Där stack vi direkt till Hem och villa mässan och pratade med "bygga-hus-företag". Mässan var kanonbra och vi fick mängder med bra svar. Företag som vi trodde var bra verkade vara antingen dyra eller dåliga medans firmor vi inte innan visste fanns verkade vara de bästa. :) Jaja vi får se vad det blir. Efter mässan tog vi en tur till Ikea och sen vidare till vårat totalt oglamorösa hotellrum.

Gick fram till stan på kvällen och käkade på en mysig restaurang och tog varsin öl, sen slockande vi runt 22 tiden efter en lång dag haha..

Lördag morgon ringde klockan vid 6 och det var dags att bege oss vidare mot Tyskland. Första stoppet var i helsingborg för färjan mellan helsingborg- helsingör. sedan väntade ca 20 mil i bil till rödby där det var färja igen, denna gång till puttgarden. I Puttgarden handlade vi öl så det stod härliga till :) Sen var det bara o sätta sig o åka typ 50 mil hem igen. Mycket bilåkning blev det men vad gör det när man åker med sin älskling. Han fick köra större biten av vägen men jag körde iaf helsingborg- Lidköping. När vi kom hem igår kväll så duschade vi snabbt och stack vidare till Idas födelsedagsfest. Trevlig fest får jag säga..




Darling läser husbrorschyrer på mässan



Kiss kiss darling :)



Vi var lite kulturella med och såg turning tower (tror det heter så).



Restaurangen på fredag kväll :) Vi gick i regn och blåst på vägen dit, därav min härliga frisyr

Kommentarer
Postat av: Helena

Då vill jag vara lite "viktig-petter" och kommentera att det heter Turning torso ;) hehe. Vi hörs i veckan! Kramar

2009-03-10 @ 18:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback