God Natt

Hej!

Jag har haft en jättebra dag :) Ni med?
Har hängt med brorsan o grejat o fixat.

Nu har jag gjort lite smycken... Var evigheter sen jag gjorde det sist så jag hade glömt rätt mycket... men fick iaf ihop 3 saker som jag blev nöjd med :)  Har kommit på att jag skulle vilja lära mig att stansa smycken men jag bor ju i lägenhet så det kanske får vänta tills jag flyttar till nåt hus eftersom jag tror det kan låta endel när man slår med hammare.. Men men vad vet jag... Lyckades btw tappa ut en hel ask typ men pärlor förut.. skulle tippa på att jag plockade upp ca 1000 pärlor från golvet o dom skulle va i många olika högar så jag satt på golvet o greja i typ 1 timma.. Men men nu är det inte så många kvar o dom dammsuger jag upp i morgon :)



Nu kallar sängen.. är dödstrött.. I morgon är det städning hemma (inför mormors besök på onsdag), sen tänkte jag dra till brorsans studio en sväng kanske..

Hörs i morrn..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback