God kväll

Hej! Har haft världens slappaste dag... skönt ibland men inte för ofta..  Ska strax plocka ur tvättmaskinen o sen se på alla halvkassa serier som går på nätterna ;) Lagade egna hamburgare med nyttigt grovt bröd förut.. nyttig o väldigt god middag blev det.  Tur att det var nyttigt när jag har mitt nya äpplemos-begär haha..

Köpte även godis förut men har inte ens öppnat påsen.. Är inte det konstigt? När man inte har nåt som helst gott hemma så kan man bli så jävla sugen så man typ klättrar på väggarna men när man väl har nåt (har även cheeseballs kvar sen helgen) hemma så är man inte det minsta sugen o blir äcklad av tanken typ... wierd... jaja en viss hantverkare kommer ju hem i morgon o får käka upp det eller nåt.



I morgon ska jag dammsuga o våttorka i lägenheten, packa inför helgen i malmö, träna 95orna och förstås gosa med min darling när han kommer hem..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback