Dagens

Dagens LÅT: Molly sandéns melodifestivallåt
Dagens KLÄDESPLAGG: Djurgårdströja :) På träning
Dagens FRISYR: Först plattat sen massa spray så det blir spretigt
Dagens MAT: Pizzarester som arvid köpte igår
Dagens HÄNDELSE: Att jag sköt fler gånger på mål än över på träningen
Dagens PLANER: Träning
Dagens VILL HA: Nya kläder..
Dagens
 SAKNAD: Min babe som åkte till sthlm kl 4 i morse
Dagens DROG: Brieost
Dagens TRÅKIGASTE: Att jag är så jävla slöööö
DagensKÖP: tandkräm, tvål, vax och presentpapper
Dagens HUMÖR: Bara fint
Dagens SJUKA: Lite ont i halsen men det är inte så farligt
Dagens KOMPLIMANG: Några på träningen kommenterade nya frisören
Dagens SKRATT:  Minns ej
Dagens DRYCK: Vatten
Dagens LÄNGTAN:  Till helgen då jag ska till skåne
Dagens KÄNDISSPAN: Hmm gunvald larsson sitter fortfarande på näthinnan från gårdagens beckfilm
Dagens SMS: Framme nu ialf pusspuss.. Från Calle..Tvingar honom att skicka varje mån när dom kommit fram till sthlm.
Dagens VÄNNER: Allihop
Dagens KÄRLEK: Såklart mitt livs kärlek Calle.. Vem annars??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback