dagens (onsdag)

jag vet att klockan slagit 00 men här kommer onsdagens dagens :)

Dagens LÅT: Lasse Lindh - svenska hjärtan
Dagens KLÄDESPLAGG: Kjol o t shirt ( se dagens outfit)
Dagens FRISYR: Spretit av spray
Dagens MAT: Mumusiga hemmagjorda hamburgare
Dagens HÄNDELSE: Att älvsbyhus ringde mig:)
Dagens PLANER: Köpa blommor men när jag kom in i blomsteraffären hade jag tappat inspirationen så jag gick ut tomhänt.
Dagens VILL HA: Fredag 
Dagens
 SAKNAD: Ett jobb
Dagens DROG: Citronvatten
Dagens TRÅKIGASTE: Att jag trodde det var man u- inter men det var nästa onsdag
DagensKÖP: Mat på hjertberg
Dagens HUMÖR: Nemas problemas
Dagens SJUKA: Hmm inga krämpor på gamla Hanna idag.
Dagens KOMPLIMANG: Calle sa nåt förut men det behöver vi inte ta här ;)
Dagens SKRATT:  skrattar mig lycklig varje gång jag tänker på vilken underbar älskling jag har (haha lite klyschigt)
Dagens DRYCK: Vatten med ciiiitron
Dagens LÄNGTAN:  till 20 maj då det bär iväg till tunisien
Dagens KÄNDISSPAN: Zlaaatan
Dagens SMS:  Liverpool trollade igår men det kanske du missade? från Håkan
Dagens VÄNNER: Helena som kommenterade ;)
Dagens KÄRLEK: Kan ju inte va så tråkig så jag svarar calle varje gång på typ alla frågor... hmm lasse lindh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback