Dagens

Dagens LÅT: Bamsesaga som jag har på hjärnan
Dagens KLÄDESPLAGG: än så länge mina rosa mjukisbyxor o linne men det hinner nog ändras ett par ggr.
Dagens FRISYR: Fluff eftersom jag inte gjort iordning det än
Dagens MAT: Har ätit äggmacka till frukost men snart blir det lunch med mina bästa vänner christine o pia på larssons
Dagens HÄNDELSE: Lunch med underbara tjejer och middag med 2 andra underbara tjejer i form av sarah o marie
Dagens PLANER: Träffa christine och pia kl 13 och träffa marie o sarah kl 18.30 på hjertberg
Dagens VILL HA: en färdigfixad frisyr och ett färdigsminkat face
Dagens
 SAKNAD: Mer pengar.
Dagens DROG: Calle
Dagens TRÅKIGASTE: Att jag tänkte plockat fram min nya cykel men konstaterade att snömoddet fortfaranfr låg på cykelbanan.
DagensKÖP: Mat på restaurang o i affär
Dagens HUMÖR: På topp
Dagens SJUKA: Inget tror jag
Dagens KOMPLIMANG: Att jag hade 80 tals lugg av calle ;)
Dagens SKRATT:  När Calle visade hur jag sover... haha.. lever tydligen rövare på natten
Dagens DRYCK: Oboy
Dagens LÄNGTAN:  Längtar inte nu, är nöjd med helgen som den är
Dagens KÄNDISSPAN: Måns Zelmerlöw fast det kanske blir mer i morgon
Dagens SMS:  Har inte fått nåt än
Dagens VÄNNER: Christine, Pia, Marie och Sarah
Dagens KÄRLEK: Mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback