Dagens

Dagens LÅT: Beautyful once - Suede
Dagens KLÄDESPLAGG: Jeans leggings från vero moda och en lite oversize från gina
Dagens FRISYR: Plattat
Dagens MAT: Än så länge kladdkaka... borde nog äta nåt mer idag.. kanske lasagne
Dagens HÄNDELSE: Min trevliga "date"  med christine
Dagens PLANER: Träffa christine och se på zlatan men det blir inget med det
Dagens VILL HA: Morgondag
Dagens
 SAKNAD: Värme.. är kanonväder men fortfarande kallt
Dagens DROG: Min mycket kladdiga kladdkaka
Dagens TRÅKIGASTE: Att jessicas son blev sjuk så dom inte kunde träffas
DagensKÖP: Inget än men blir nog lite mat
Dagens HUMÖR: Mycket bättre än igår
Dagens SJUKA: Avundsjuka ;) på christine som ska till milano :)
Dagens KOMPLIMANG: Christine tyckte min lägenhet var fin
Dagens SKRATT:  öhh va?
Dagens DRYCK: Kolsyrat vatten
Dagens LÄNGTAN:  Till i morgon
Dagens KÄNDISSPAN: Brett Andersson
Dagens SMS:  Fick ett sms som jag blev väldigt glad för förut från min bästa pia
Dagens VÄNNER: Christine, andra christine o pia
Dagens KÄRLEK: Suede

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback