Äntligen helg

Tjenna!

Nu har jag tagit helg. Har jobbat alldeles för mycket helger det sista och nu i helgen har jag bestämt ( i samråd med darling) att inte jobba. :) I morgon ska vi förbi storebror Carl o kika hur det går för honom med hans altanbygge. Vi ska även hämta svärfar i göteborg i morgon så där går ju ett par timmar. I morgon kväll är inget bestämt.. Får kika om Stefan o Ida har tid o träffas kanske. skulle ju träffats förra helgen men då fick jag jobba istället.

På lördag är det då dags för den omtalade Salsalektionen ihop med resten av familjen. Hur detta ska gå kan vi alla fråga oss men smidighet är la varken mitt för eller efternamn ;)

Nu ska jag lägga mig i soffan o somna (förmodligen mot calle) för jag är dööö-trött.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback