2 mars

Hejsan svejsan!!!

Måndag igen o jag har bloggat väldigt dåligt i helgen.. Har haft fullt upp hela tiden typ så det har inte blitt så...
Jobbade hela lördagen o sen gjorde jag mig i ordning vrååålsnabbt innan vi drog vidare på fest hos Lisa och Rickard.. En jättekul fest btw. Blev stadt efteråt som oxå var svinkul. Är roligare nuförtiden när man typ aldrig är där än när man var där jämt....

Jobbade i söndags eftermiddag o sen åkte jag hem o såg beck med calle o arvid.

Idag har jag vart o handlat lite viktiga saker såsom tvål, tandkräm m.m. som höll på o ta slut, sen var det innebandyträning. Väldigt lite folk men riktigt kul träning ändå..

Nu sitter jag o kikar på vänner och sen är det charterhjältar..



I morgon ska jag hjälpa brorsan i studion..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback