Världens bästa vecka??

HEEEJ!

Så var det måndag igen då... Veckorna går sjuukt fort.. fatta att det snart är juli... Men först ska vi ta oss igenom denna roliga och lite stressiga vecka.. Idag har jag gjort massa ärenden som rör huset. Jag startade med att kolla kakel på vänersten.. Åkte vidare till kommunhuset där jag skrev el-avtal och fixade vatten, avlopp och sophämtning. :) Stack sedan till Skara och kikade lite möbler,, Det fanns endel snyggt men ingenting inhandlades....

På torsdag får vi huset!!!

På eftermiddagen var jag hos Lisa en sväng och satt på hennes balkong o tjötad lite,, trevligt trevligt.

Sitter o tittar på mean girls nu.. Borde lämna tv:n och köra nåt vettigt men jag har ingen lust alls..

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback