trött

Hej! Är hemkommen efter en jäkla nice helg på kusten,. I torsdags var det först ikea i gbg där vi beställde ett kök som ska komma om 5 veckor... Jättefint tror jag dt blir.. Vi styrde bilen mot grebbestad där vi blev välkomnade men goda pajer och vin. La oss rätt så tidigt.

På fredagen grejade vi med att sätta upp partytält m.m. Vi dansade runt midsommarstången, drack champagne o åt snittar hos farbror åke och kerstin och sen gick vi ner till vår stuga för att starta kvällens festligheter med sill, snapsvisor och massa härliga släktingar. Det blev rätt sent och vi hamnade på fest i grannstugan där jag hittar calle badandes i deras pool,, ;)

Sov länge i lördags och efter kl 16 åkte vi vidare till Smögen där Ida, stefan, jimmy, linda, sandra o johan hängde på camping med sina husvagnar. Halva styrkan åkte till lysekil för att kolla crusing men jag, bejb, stefan o ida var kvar och drack lite vin o spelade spel.. Riktigt mysig och alldeles lagom ansträngande kväll..

Nu är jag trött som en gnu men jag borde packa lite lådor... gahh vad tråkigt..

har inte orkat lägga in bilder än..

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej! Låter som en härlig midsommarhelg :) det hade vi med. Bodde i stugor på en gård innan Fiskebäckskil. Riktigt härligt har det varit. Tänkte vi måste ju ses snart ;) kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback