Surt sa räven

Vi får inte vårt kära hus förrän nästa torsdag nu tyvärr.. Dom hann inte städa ur så fort.... Lite tråkigt men ändå inte hela världen eftersom vi ändå ska till kusten i helgen. Vi ska ändå få komma in och mäta köket så vi kan beställa det som tänkt.

Idag har jag  och Jenni vart på mediamarkt och kikat efter vitvaror. Fick en offert på ett väldigt bra pris på de grejer vi ville ha så det lutar nog åt att vi handlar iaf ugn, häll och kyl/frys där.. Diskmaskin tar vi nog på ikea och fläkt har vi inte hittat nån bra än.. Fläktar är för övrigt SJUKT dyra... Vill ha en frihängande, svart o det är inte så vanligt så dom tar ut rejäla priser för dem.

Nu har jag plockat i ordning lite här hemma och ska diska av o sen lägga mig...

I morgon förmiddag kommer mormor och Nisse hit för lite fika. Dom ville dessutom se vårt nya hus så jag lovade att vi skulle åka förbi det o kika.

Calle kommer hem i morgon.. saknar honom mängder... Konstigt att man kan sakna nån så som man träffade senast igår morse... ;) På torsdag drar vi till grebbestad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback