Söndag

Hej på er! Oj vad det var längesen jag bloggade ;) Det blir så när det är mycket att stå i... Har haft en kanonbra helg..
I fredags var vi ute på stan en bra stund. Handlade lite kläder och fixade typ 1 miljon ärenden.. På kvällen köpte jag och min älskling jättegod mat.. Vi åt lite räkor medans vi lagade mat och sen blev det färskpotatis, laxfilé och romsås. Fisken direkt från fiskbilen.. Mmmm det godaste jag ätit på länge. Till det delade vi en flaska vin. Så mysigt så...

I lördags var det återigen ärenden som behövde fixas på förmiddagen.. Vid lunchtid kom Calles kusiner från Karlstad. Vi åt lunch på roma och åkte hem för att göra sig i ordning. Igår kväll var det en världstrevlig 25+30 årsfest för calles syster och hennes kompis ute på spiken... Väldigt lyckat med kanongod mat, dryck och trevligt folk.. :)

Idag har det vart en ganska seg dag men vi har iaf vart ute på spiken och hämtat vår bil och då passade vi på att ta en glass där ute.. Spiken är faktiskt mitt favoritställe runt Lidköping tror jag... (förutom min tomt då  hehe). Kanske är det för att det är såpass likt västkusten och grebbestad som jag älskar..

Nu ska vi göra oss i ordning och åka ut till lavad för att äta middag hos svärfar och Anki. Kristin skulle ta med rester från festen igår osså skulle vi tjöta lite.. trevligt.

Veckan som kommer ska jag börja packa så smått, klippa mig, ringa o fixa el-avtal, sophämtning, försäkring m.m för på torsdag får vi ju huset och då är det ganska bra att ha allt sånt fixat.

Ska slänga mig in i dushcen nu..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback